تکنولوژیخدمات ابری و کلودسرور های مجازی و اختصاصی

کلود فلیر چیست ؟

کلود فلیر، یکی از بزرگ ترین شبکه هایی است که در اینترنت کار می کند. کاربران، از سرویس های کلودفلیر برای افزایش امنیت و کارایی وب سایت ها و سرویس هایشان بهره می برند.

اما واقعا کلود فلیر چیست؟

در واقع کلود فلیر ماموریت کمک به ایجاد اینترنتی بهتر را بعهده دارد. کلود فلیر، یکی از بزرگ ترین شبکه های جهان به شمار می آید. امروزه کسب و کارها، موسسات غیرانتفاعی، بلاگرها و هر کاربر دیگری که به نحوی در اینترنت حضور دارد، به لطف کلود فلیر از مزایای اینترنت سریع و امن برای وب سایت ها برخوردار است.

بیش از 20 میلیون ویژگی اینترنت در کلود فلیر جمع هستند و شبکه ما توسط ده ها هزار کاربر، رشدی روز افزون دارد. کلود فلیر، توانایی پاسخگویی اینترنتی برای حدود 10% از Fortune 1000 (1000 کمپانی بزرگ آمریکایی که طبق درآمد شان توسط مجله آمریکایی Fortune رتبه بندی می شوند) و بیش از یک میلیارد آدرس IP منحصر به فرد در روز را دارد.

کلود فلیر

کلود فلیر چگونه کار می کند؟

در روزهای آغازین شکل گیری اینترنت و قبل از شکل گیری کلود فلیر، هنگامی که می خواستید یک وب سایت را بارگذاری کنید، درخواست شما از کامپیوترتان به سمت سرور می رفت. سپس صفحه وبی که درخواست کرده بودید برمی گشت و نمایش داده می شد.

نحوه کارکرد کلود فلیر

مشکل این جا بود که در صورت ارسال درخواست های زیاد در یک زمان، آن سرور دچار مشکل و توقف می شد. در این صورت نمی توانست به کسانی پاسخگو باشد که سعی در دسترسی به منابعش داشتند.

کارکرد کلود فلیر

این امر، کار را برای صاحبان مشاغل اینترنتی که در تلاش برای ایجاد محتوایی سریع، امن و قابل اعتماد بودند دشوار می کرد. بنابراین کلود فلیر، با هدف رفع این مشکلات و توانمندسازی کاربران از طریق منابعی جهت ایجاد امنیت و کارایی برای وب سایت ها، برنامه ها  وبلاگ هایشان ایجاد شد. در حال حاضر این کار، با استفاده از یک شبکه لبه قدرتمند که تا حد امکان به فراهم کردن محتوا و سایر خدمات می پردازد انجام می شود. بنابراین شما قادر خواهید بود که اطلاعات مورد نظرتان را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مزایای کلود فلیر

جالب است بدانید انیشتین سال ها پیش دریافت که سرعت نور، حد بسیار بالایی در سرعت برقراری ارتباط شما را شامل می شود و به نقطه ای می رسد که تنها کاری که می توانید انجام دهید انتقال محتوا و محاسبات نزدیک تر است! دقیقا به همین دلیل است که ما از طریق کلود فلیر، 194 مرکز داده را در سرتاسر جهان قرار داده ایم: تا آنچه را جستجو می کنید، با سرعت به شما ارائه دهیم!

نظریه انیشتین

کلود فلیر همچنین قادر است که با محافظت از ویژگی های اینترنت در برابر عملیات مخرب مانند حملات DDoS ، ربات های مخرب و سایر مزاحم های امنیتی، امنیت را برقرار کند. باید گفت که کلود فلیر، به صاحبان وب سایت ها اجازه می دهد تا بدون نیاز به یک توسعه دهنده، به راحتی برنامه ها را به وب سایت های خود اضافه کنند.

امنیت در کلود فلیر

اگر شما نیز یک توسعه دهنده هستید، ما این امکان را برایتان مهیا می کنیم تا کد جاوا اسکریپت را در شبکه قدرتمند لبه ما اجرا کنید. در این صورت می توانید تا حد امکان به یک کاربر نزدیک شوید. این قابلیت در کلود فلیر، تاخیرها را از بین می برد و تجربه کاربرانی مثل شما را بهبود می بخشد!

استقلال از توسعه دهندگان با استفاده از کلود فلیر

لازم به ذکر است که ما امنیت و کارایی را برای بیش از 20 میلیون ویژگی اینترنت فراهم می کنیم و عملکرد بسیار خوبی مانند SSL و توزیع محتوا را به هر وب سایت در شبکه خود ارائه می دهیم.

مزایای کلود فلیر برای توسعه دهندگان

سرویس های ما بی ادعا و در پس زمینه اجرا می شوند و بسیاری از وب سایت ها و خدماتی را که به آنها وابسته هستید و در حال اجرا هستند را حفظ می کنند.

ارائه دهنده اینترنت شما و کاربری که شنود اینترنتی دارد، قادر است هر سایتی را که بازدید می کنید و هر برنامه ای که استفاده می کنید را مشاهده نماید، حتی اگر محتوای آنها رمزگذاری شده باشد. کلود فلیر، یک سرویس DNS رایگان به نام 1.1.1.1 را ارائه می دهد که می توانید آنرا در هر دستگاهی استفاده نمایید. 1.1.1.1 کلود فلیر، از تجزیه و تحلیل داده های شما و هرنوع استفاده تبلیغاتی از آنها جلوگیری می کند.

اما مهمتر از همه اینها، باید بگوییم که ما در زمینه های فوق دارای تعهد و ماموریت هستیم. به همین دلیل از سازمان هایی که به نمایندگی از جامعه هنری، حقوق بشر، جامعه مدنی یا دموکراسی با پروژه سیستم موقعیت یاب ماهواره ای گالیله (Galileo) همکاری می کنند حمایت می کنیم. در این رابطه، بالاترین سطح حفاظت کلود فلیر را به صورت رایگان در اختیارشان قرار می دهیم.

حمایت کلود فلیر از پروژه گالیله

حق رأی برای دموکراسی بسیار حیاتی است. به همین دلیل ما نیز از طریق پروژهAthenian  ، از وب سایت های رسمی انتخاباتی در برابر هک و کلاهبرداری محافظت می کنیم، البته به صورت کاملا رایگان.

حمایت از دموکراسی توسط کلود فلیر

 

منبع: cloudflare

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن